唉.....e排好唔開心呀....點解要呃我呀! 你同我講d野我開頭都當真,但係你又同我個同事講d野, 係我又冇聽過囉,,無奈-.- 都唔知信你定信我同事好~ 呃人真係咁開心咩! 我當然係希望我個同事講大話啦....... 如果我同事講既係真.....我要決定同你斷絕來往了.... 雖然係唔捨得,但係我真係接受唔到咁花心既人囉!!! 對你太失望~~~