今日出左吉島....行下街..睇下鞋~ 之後買左對鞋呀^^"哈哈!!!!! 咁珊珊仲要買波鞋就周圍睇睇喇~~不過最終都冇買.. 因為都冇乜靚款.....又貴,家姐話旺角又多款又平~ 所以遲d先出去買lu..." 返到屋企同丸文諗左好多野.... 佢又講下佢既野,我又講左d野比佢聽,幫我分析下~ 哈哈....睇下佢聽日會唔會打比我啦~唔打就算lu>>>>>"