好耐都打日記lu,because唔知打咩好ar...."
今日兩點幾on icq~見到星仔..咁就同佢傾下囉!
之後我以為佢問凱欣電話啦~點知原來搵我bor=="
好心講清楚啦...9唔搭8=0="同佢傾左好耐~
又比錯佢個手提我喎!完全唔知佢咩事...
同佢傾下凱欣既野....唉><"我都幫唔到佢啦
唉...."之前又唔揀人wor=="我幫到一定幫既^^"
不過都要靠自己既,比d誠意啦~
勁好笑囉...佢講d野,笑死我呀~~
佢又搬屋...又改屋企電話...又改手提電話=.="
唔掛得之前搵唔到佢la-0-"
|