Qooza Home Forum New Entry Log

暱稱: 殭屍
性別: 男
國家: 澳門

""FD"""
尚無任何好友

├○一切關係消失】

2007 年 4 月 4 日  星期三

     前面D野我已經無晒心情打'''所以我都系打今日最重點~

咁耐無番雙魚座(K場)玩下就番下去玩咯...點知就整件真系好撚正既野比我咯]]

件事系咁既:

我同契家姐(衰婆)識左11個月,,我地系無所不談..感情極好''但可惜一切就為左兩個字而要斷絶~

本身我地系到都玩得好開心,,然之後又條女SD'MSG比她老公*手提一直衰婆保住~

條女打左唔知LP定咩野..之後我都好識做''講做句[6國大封黎喇!!]就走左同第二個玩.....

開頭念住都可能大超(衰婆老公)D''FD玩下咁,,但衰婆一直都唔肯聽解釋''仲叫我陪她走~

竟然仲敢對住我講[我聽日可能番上大6住,,以後都唔番黎''之前黎左個已經令我好傷~而家呢個令我又辛苦!]

我唔想她因為呢D咁既事而搞到咁大場面咯,,講真如果條MSG系假既呢?!!''

她竟然好惡對住我講:[我唔理呀~我唔理真定假呀..你又唔系我冰個~理我咁多做咩野呀~]

當我聽到呢句..我真系好傷*個心就好似同之前條女散咁~好辛苦...我亦都忍唔住眼淚流左落黎]]

我就唯有答她:[好~唔好理你~呵~好..你講架''我以後都唔理9你!]

講完就發晒皮氣番埋位同FD玩~一到玩一到喊...D''FD都話唔好咁喇''但你真系理唔到咁多!!

我真系好嬲,,就系因為她呢句..[你又唔系我冰個~理我咁多做咩野呀~]

我已經同她斷絶姐弟關系,,一切既開心'快樂'分享'唔開心'傷心'就咁敗於【愛情】兩個字到''

我唔會就咁原諒她~我要她知道我當時個心有幾難受''又幾傷...

屌~打Blog就打Blog喇..喊乜鬼姐''ON9架~

唔打呀~唔想念咁多野''''''

 

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 ans520 的日誌)


dong1314 於 2008-07-27 12:55 PM 發表:
Cm~ for U"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie443520 於 2008-04-19 01:24 PM 發表:
cmcm  4  U;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ET487 於 2008-04-09 07:33 AM 發表:
路過
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kinfai415 於 2008-04-05 05:11 PM 發表:
每個人對朋友的定義都唔同ga na,
可能正係得佢咁對你ga姐,
其他或者唔會咁呢
所以唔好唔開心,
因為你身邊中有好多人支持你=]

____________鑽石之鋒上
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



din_siuman 於 2008-02-02 10:37 AM 發表:
唔好唔開心啊...''
CM你啊=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lo20 於 2008-01-22 08:14 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lo20 於 2008-01-22 08:13 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chacharyu 於 2008-01-20 10:08 AM 發表:
halo..我叫茶茶aa..比個cm你先..^^
你都黎我日記睇睇na..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miki_10_30 於 2008-01-15 11:19 AM 發表:
路過..cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love58914657 於 2008-01-03 05:53 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ans520 的日誌 ]


~*~*~CM"~*~*~
最近三個月尚無任何留言
MORE...