|
| 訪客留言 (返回 ans520 的日誌) |
|
dong1314 於 2008-07-27 12:55 PM 發表:
Cm~ for U"
|
|
winnie443520 於 2008-04-19 01:24 PM 發表:
cmcm 4 U;]
|
|
ET487 於 2008-04-09 07:33 AM 發表:
路過
|
|
kinfai415 於 2008-04-05 05:11 PM 發表:
每個人對朋友的定義都唔同ga na,
可能正係得佢咁對你ga姐, 其他或者唔會咁呢 所以唔好唔開心, 因為你身邊中有好多人支持你=] ____________鑽石之鋒上 |
|
din_siuman 於 2008-02-02 10:37 AM 發表:
唔好唔開心啊...''
CM你啊=] |
|
lo20 於 2008-01-22 08:14 PM 發表:
cm=]
|
|
lo20 於 2008-01-22 08:13 PM 發表:
cm=]
|
|
chacharyu 於 2008-01-20 10:08 AM 發表:
halo..我叫茶茶aa..比個cm你先..^^
你都黎我日記睇睇na..^^ |
|
miki_10_30 於 2008-01-15 11:19 AM 發表:
路過..cm
|
|
love58914657 於 2008-01-03 05:53 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
| |||||