第一次打日誌類似既物體 =.="
原本覺得打日誌/blog係超級極度無聊+浪費時間. . .不過比呀哈生叫到. . .咪打下lo. . .
早上,我起了床。午時,我吃了飯。晚上,我睡了覺。
唔係打喱D野咩 =口= 好好好...唔玩la. . .
今日考完Eng Oral. . .最後一日!
又開心又唔開心 =v= (迷:心理變態!?)
開心既係考完試(正常考完試都開心= =)
唔開心既係有預感會唔合格 -口-
求神保佑~