∮'彥'在進'衡"式★′
anson1d37
暱稱: ∮『彥」在進「衡』式〝
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
咁就做佐?- -"
"1D最後活動"
Fine"
"機械人比賽"
MuSIc ContEsT"
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
2個meromeropark家族成員
2008 年 2 月 2 日  星期六   落雪


好凍啊~~ 驚訝 分類: 未分類

lee幾日巧凍啊!!!

d人話要咁先似冬天wo...

今日我睇天氣報告個陣時

突然驚訝佐一陣

因為溫度係lee一year最低

8度(新界係6-7度)

凍死我la

我最憎冬天啊...

又凍又攪到我病埋...哼!~

☆★☆★

今日我要多謝我班既某個同學

因為佢係msn到提我紅社有meeting係hoilday到

如果唔係佢我搵唔番H.E.個張ws

係lee度要講唔該哂...^0^




訪客留言 (返回 anson1d37 的日誌)


YUCHEUKYIN711 於 2008-02-05 11:45 AM 發表:
我都覺得好凍呀
希望你冇事啦
係holiday見啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



awe002003 於 2008-02-04 05:30 PM 發表:
好似係人地傳染你喎.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelicaycw 於 2008-02-04 02:05 PM 發表:
who?
^o^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]