lee幾日巧凍啊!!!
d人話要咁先似冬天wo...
今日我睇天氣報告個陣時
突然驚訝佐一陣
因為溫度係lee一year最低
8度(新界係6-7度)
凍死我la
我最憎冬天啊...
又凍又攪到我病埋...哼!~
☆★☆★
今日我要多謝我班既某個同學
因為佢係msn到提我紅社有meeting係hoilday到
如果唔係佢我搵唔番H.E.個張ws
係lee度要講唔該哂...^0^