∮'彥'在進'衡"式★′
anson1d37
暱稱: ∮『彥」在進「衡』式〝
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
咁就做佐?- -"
"1D最後活動"
Fine"
"機械人比賽"
MuSIc ContEsT"
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
2個meromeropark家族成員
2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


High School Musical 1&2 驚訝 分類: 未分類

今日好happy啊\(^   0^)/

睇佐High School Musical 1&2

睇佐2次都係咁好睇

講下第1集先la...

男主角係Choy

女主角係Gabriella

一開頭係講佢地係一個party到識

當佢地一齊唱歌個陣時...

先發掘到自己唱歌既技能"

第一集有好多歌都勁好聽

fOR eXamPLe lA:

到最尾講主角同佢地班朋友合唱

WE'RE ALL IN THIS TOGETHER

第2集係講啊choy同佢班friends過個summer holiday

一開頭係學校放holiday就唱What Time Is It

跟著就講佢地做暑期功經歷佐好多耶

最尾就唱ALL FOR ONE

永遠其待著High School Musical3(希望會出la>3<)

 




訪客留言 (返回 anson1d37 的日誌)


bernice1121 於 2008-02-08 09:25 PM 發表:
= ="
唔係好明你up乜BO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anson1d37 於 2008-02-08 03:46 PM 發表:
哈~
加油LA...
快D搵到睇LA..=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KT 於 2008-02-08 03:07 PM 發表:
越講越想睇-_________-'
點算好呢-3-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]