∮'彥'在進'衡"式★′
anson1d37
暱稱: ∮『彥」在進「衡』式〝
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
咁就做佐?- -"
"1D最後活動"
Fine"
"機械人比賽"
MuSIc ContEsT"
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
2個meromeropark家族成員
2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


"超市" 分類: 未分類

今日係課日2

終於有P.E.堂la...

男仔去踼足球...(我唔係咁識架)

開頭我地個班有個人守龍門

守得唔係咁好

所以搵佐我黎守(無奈)

我守住3球比人寫入佐2球(好慘)

不過都有成功感架la...

_________________________________________________________________________

放學同班good friends去佐超市做功課

去到鮮花部

要有味覺(我地無奈佐陣)

難到要食花XD(講笑)

去到壽司部

班長好快就拎佐盒去比錢

算la...

跟著夠鍾補習去lo...

本來想等埋班女仔,,可惜夠鍾~




訪客留言 (返回 anson1d37 的日誌)


helen868 於 2008-03-11 10:57 PM 發表:
本來annie都話要趕去補習,,
跟住見到johnny lee
annie::你D fd走晒啦?
{嗯}annie::下,,即係黃彥衡去左補習啦@@...
咁...算啦`我吾補啦,,慢慢行啦=vv=
我笑左-______,-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bernice1121 於 2008-03-11 09:55 PM 發表:
講真。。
我而家呢幾日唔想上p.e.堂
因為腳疼•••
對呢個topic無興趣。。。
仲有`
你打d野我好唔明喔。。。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]