今日係課日2
終於有P.E.堂la...
男仔去踼足球...(我唔係咁識架)
開頭我地個班有個人守龍門
守得唔係咁好
所以搵佐我黎守(無奈)
我守住3球比人寫入佐2球(好慘)
不過都有成功感架la...
_________________________________________________________________________
放學同班good friends去佐超市做功課
去到鮮花部
要有味覺(我地無奈佐陣)
難到要食花XD(講笑)
去到壽司部
班長好快就拎佐盒去比錢
算la...
跟著夠鍾補習去lo...
本來想等埋班女仔,,可惜夠鍾~
|