今日一番到去就問我
『你去唔去?- -』
『咩?』
『你唔知咩?』
『咩啊?.\ /.』
『紅社啊...』
『去...去...= ="』
"鬼知你講梗咩...一開頭就講la- -"
-------------------------------------------------------------
6:00p.m.準時地到達學校canteen
同班fds傾傾下,,,終於見到社長搬住d飯返黎
食食食完,,即玩
上去玩捉迷藏...
好幾人做捉
『10...9...8...』
開始...即走
lee佐入個暗位
-心跳加速-
-興奮了罷-
跟著落佐去playground玩Black Magic&Killer
9點幾走lo> 3<
同2個人一齊番去
好靜...唔知傾咩好...比苦悶折磨
|