今日約佐d同學去市中心
慶祝4月同學日啊ma
現家講多次先
生日快樂-3-"
等到d人齊先開始行
行向邊啊(係咁轉圈)
迷失方向-3-"
逗留最長時間始終都係書局
大多數係睇漫畫,,愈睇愈耐
又狐忍又one piece....
買佐份禮物送俾生日者=]
1:30KT閃走12號黎佐- -"
結果行黎行去買佐杯雪糕食
跟著就閃- -"
______________________________________
3號風球跟著愈落愈大雨
結果黑色暴雨
好彩係屋企
個陣時即刻為街上既人祈禱- -"