∮'彥'在進'衡"式★′
anson1d37
暱稱: ∮『彥」在進「衡』式〝
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
咁就做佐?- -"
"1D最後活動"
Fine"
"機械人比賽"
MuSIc ContEsT"
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
2個meromeropark家族成員
2008 年 5 月 8 日  星期四   酷熱


以後唔咁-3-" 分類: 未分類

 足足有大概2個星期冇寫lo,,

全因功課同"懶"

--------------------------------------------

入正題,,

lee排加勤練習排球

班排coming soon-3-"

雖然1B有好多勁人,,但係唔想拎第尾

小息悶得制落佐去打排球

『話,,唔好再曬d』

第一步一踏出露天操場

比個太陽蒸乾

接幾下波就滿頭大汗-3-"

----------------------------------------------

放學,,要羽毛球校隊趕住去簽場

急得制係課室門口撞中KT"

對唔住,,我冇心架-3-"

入到體育館見到勁多小保良既學生(打仗!?-0-")

好似話選校隊,,

太耐冇打羽毛球加上打多佐排球

攪到好似退步佐(失敗...失敗...)

以後唔敢多排球laT^T....

------------------------------------------------




訪客留言 (返回 anson1d37 的日誌)


yan1995926 於 2008-05-12 11:19 PM 發表:
打排球?
我又想打bor
幾時預埋我呀
記住啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



helen868 於 2008-05-12 10:15 AM 發表:
其實我個日都趕住返choir...
所以;唔緊要啦.
2個都好趕嘛-___-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bernice1121 於 2008-05-10 07:39 PM 發表:
別芣開心吧。。。
你遲d打多d咪得囉..
2樣都打`
-3-
c0MMent=)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ricebear 於 2008-05-09 10:16 PM 發表:
我又第1啦??
囉第1好易=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]