終於50篇la\(^ 0^) /
(係唔係好慢呢- -+)
現家唔可以因為個d"藉口"唔寫(lazy-3-")
[Everday x1]
(唔寫就20下掌上壓)
(隻手唔會傷掛,,最多咪Break xD)
----------------------------------------------------------------
Lunch去佐海翠坊
去佐xx<--lee間餐廳(唔好講)
叫佐碟炒飯勁細碟真係好細碟
bug10斤就唔多冇哂......
食完,,因為比我地個班d"計骰心理"
攪到自己又去買佐件
tHx余卓VerY MuCh
sd佐個網俾我(教扭)
----------------------------------------------------
At night,,用佐30幾分鐘學扭第1層
扭扭下,,大大力
成粒骰扭到散佐
(齊番齊番)-3-"
|