唉... 今年既christmas真係好冇氣氛呀><!! 今日..老豆買左隻King Kong既老返碟黎~ 成3個鐘呀~部電影... 睇到傻@o@" 過左個聖誕.. 諗住要認真溫書啦... 一睇.. 死..超多科未溫~ 大鍋...T.T 唔打啦~日記><! 打少少就算啦..... 要溫書溫書溫書啦!! 我努力加油呀∼