~ N - Son ~
葉子的離開
是因為風的追求?
地心的引誘?
還是樹的不挽留?
-----------
無論如何
葉子真的累透
只想找個舒適的地方
悄悄隱沒在寂靜的深秋
anson51
暱稱: Anson
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2022-04-21
2022-02-08
想回到過去,但過去還...
香港,還好嗎?
2016-11-12
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
mimione
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 165
今日人氣: 6
累積人氣: 7699
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 17 日  星期四   雨天


TEST CAD/CAM 聽日又黎MATHS & STAT ... T^T" 疲倦 分類: 未分類

今日返去學校測CADCAM~

第一次見到人氣咁旺盛既堂-0-!!

咁齊人真係第一次見~~

好快就開始考試了,估唔到呀SIR俾我地得1個鐘既時間去TEST~

真係做唔切囉...

呢份TEST一定合格既~ 但唔能夠考得高分囉~

我特別著緊係因為呢份野占分太重了~

估唔到佔全年成績成40%囉...

依家好多科都準備得唔好...

後悔之前HAE左咁耐.. 有後悔藥食就好LU~

唉~唔講了..繼續溫MATHS & STAT了... =(

 

各位祝我好運啦 & 為我加下油 =) ...




訪客留言 (返回 anson51 的日誌)


lingloveken 於 2009-12-18 03:06 PM 發表:
Hi,吾合格,吾緊要,你有努力就得La,下次比心幾La哥哥仔!呠呠
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯~知道啦=)
test應該唔會唔合格既~
但唔多滿意T^T
不過算啦,自己俾左幾多努力自己知=)
星期一仲有~~依家努力就得了=)! 嗶嗶
Posted at 2009-12-19 02:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mimi 於 2009-12-18 12:30 AM 發表:
 俾心機呀!
雖然我只係得1科要考但係都完全未''點''=3=
仲有時間的.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會架啦...
我要考5科呀...
比你更緊迫呀d時間~
一齊加油啦~~~
Posted at 2009-12-19 02:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]