今日返去學校測CADCAM~
第一次見到人氣咁旺盛既堂-0-!!
咁齊人真係第一次見~~
好快就開始考試了,估唔到呀SIR俾我地得1個鐘既時間去TEST~
真係做唔切囉...
呢份TEST一定合格既~ 但唔能夠考得高分囉~
我特別著緊係因為呢份野占分太重了~
估唔到佔全年成績成40%囉...
依家好多科都準備得唔好...
後悔之前HAE左咁耐.. 有後悔藥食就好LU~
唉~唔講了..繼續溫MATHS & STAT了... =(
各位祝我好運啦 & 為我加下油 =) ...