放工返黎啦...
累到c呀!!
係石蔭果座叫達利大廈入面做...
好累呀依家!!!
150蚊..好難賺呀..!!
去果間電訊數碼公司做...
早上去將d要寄既單入信~
今日因為冇野做11點幾就要我出去派傳單..T.T"
2點返到去開始整D咩股票波馬投注資訊機= ="
整盒、CHECK機、入盒、裝箱、運去其他地方放...
攞我命呀...
特別係派傳單...><!!
我唔係怕派俾人呀!
係最憎都唔知邊度先派得~!!
去到自己屋企大廈,俾人趕走!
去到商場門口,又俾人趕走!
好,去街市門口得啦掛?
「丁」「頁」 呀!
都俾管理員啤住!!
咁邊度先派得架!?
唉...
|