~ N - Son ~
葉子的離開
是因為風的追求?
地心的引誘?
還是樹的不挽留?
-----------
無論如何
葉子真的累透
只想找個舒適的地方
悄悄隱沒在寂靜的深秋
anson51
暱稱: Anson
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2022-04-21
2022-02-08
想回到過去,但過去還...
香港,還好嗎?
2016-11-12
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
mimione
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 165
今日人氣: 17
累積人氣: 7648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


2006-08-16 無奈 分類: 未分類

放工返黎啦...
累到c呀!!

係石蔭果座叫達利大廈入面做...
好累呀依家!!!
150蚊..好難賺呀..!!

去果間電訊數碼公司做...
早上去將d要寄既單入信~
今日因為冇野做11點幾就要我出去派傳單..T.T"
2點返到去開始整D咩股票波馬投注資訊機= ="
整盒、CHECK機、入盒、裝箱、運去其他地方放...

攞我命呀...
特別係派傳單...><!!
我唔係怕派俾人呀!
係最憎都唔知邊度先派得~!!
去到自己屋企大廈,俾人趕走!
去到商場門口,又俾人趕走!
好,去街市門口得啦掛?
「丁」「頁」 呀!
都俾管理員啤住!!
咁邊度先派得架!?
唉...

 




訪客留言 (返回 anson51 的日誌)


傻佬(-_-) 於 2006-08-16 10:05 PM 發表:
唉...辛苦就唔好做喇
咁辛苦...唔係幾岩你wo...
anyways...suppor you foreever
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]