唔係掛...
miss poon要我做家長晚會既司儀呀!?
唉~大獲啦...
點算好呢,聽日晚就係啦...
依家份稿都好似唔係好熟咁添...
但我又唔想衰俾人睇wo...
好大壓力呀.....
我要加油fighting呀><!
講返今日,其實我真係好好彩呀∼
本黎係班入面同同學一齊訂飯∼
但結果佢地冇幫我落單...
oh no..T.T"
之後就諗住落去小食部買野食啦∼
點知人龍長到..唉∼
買得黎蚊都瞓啦∼
好灰呀.﹏.
CC下咁行上一樓PREFECT ROOM∼
同佢地講話我冇野食...
點知,佢地後黎話我知~德益又送多左盒飯俾prefect team.
哈哈!正爆~!!
唔洗$$有飯食~~yeah!
但冇氣水~唔緊要啦^^
後黎食完上返去班房~
then無端端有支氣水係我枱面~
原黎班入面訂又多左支氣水wo!
呵呵~真係賽翁失馬 焉知非福呀!
或許應該話多神既眷顧啦^^!
|