~ N - Son ~
葉子的離開
是因為風的追求?
地心的引誘?
還是樹的不挽留?
-----------
無論如何
葉子真的累透
只想找個舒適的地方
悄悄隱沒在寂靜的深秋
anson51
暱稱: Anson
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2022-04-21
2022-02-08
想回到過去,但過去還...
香港,還好嗎?
2016-11-12
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
mimione
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 165
今日人氣: 8
累積人氣: 7623
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


做mc!?/賽翁失馬 焉知非福! 分類: 未分類

唔係掛...
miss poon要我做家長晚會既司儀呀!?
唉~大獲啦...
點算好呢,聽日晚就係啦...
依家份稿都好似唔係好熟咁添...
但我又唔想衰俾人睇wo...
好大壓力呀.....

我要加油fighting呀><!

講返今日,其實我真係好好彩呀∼
本黎係班入面同同學一齊訂飯∼
但結果佢地冇幫我落單...
oh no..T.T"
之後就諗住落去小食部買野食啦∼
點知人龍長到..唉∼
買得黎蚊都瞓啦∼
好灰呀.﹏.

CC下咁行上一樓PREFECT ROOM∼
同佢地講話我冇野食...
點知,佢地後黎話我知~德益又送多左盒飯俾prefect team.
哈哈!正爆~!!
唔洗$$有飯食~~yeah!
但冇氣水~唔緊要啦^^

後黎食完上返去班房~
then無端端有支氣水係我枱面~
原黎班入面訂又多左支氣水wo!

呵呵~真係賽翁失馬  焉知非福呀!
或許應該話多神既眷顧啦^^!




訪客留言 (返回 anson51 的日誌)


累...Jonas 於 2006-12-16 10:52 PM 發表:
對不起喔,我沒有等到你就先走了...
誰叫校長說廢話太多...= =我走的時候已經差不多9:30了...他還在說!!!
有衝上禮堂把他的咪高風搶去的衝動!!!
 
今天你的表現不錯喔~十分鎮定,完全不像是個第一次做司儀的人!!
( 我為啥會看到??我在課室onduty的時候看到直播,難為魚蛋piyo要在樓下吹風...)
 
 
p.s.今天心情超差的說...終於明白"酒入愁腸愁更愁"的感覺了..
      真的好想找個人聊一下。
 
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]