唉~~ 今日係第2個星期考試... 今日考maths 同埋 music
maths分兩份卷呀~ 做第一份... 唉~~勁多唔識!!! c啦!!冇做十幾廿分 !#&#!@&..... 慘啦..好怕maths會唔合格......
第二份mc卷就好好多... 都有返d 「za na」=0= 可能真係要靠mc卷拉分....T.T
聽日考bio呀... 又係一科冇咩點溫過既科目../_\ 唯有依家搏盡佢啦!
加油呀anson!! -------------- 你 地都要呀...