哇哇哇~~
好耐好耐冇打日記啦...=0=
係呢排..其實真係發生左好多事...
好多野其實我都好想打...
但亦因為太多既緣故..
每次都唔知由邊打起好...
後黎想打既時候,部電腦又壞左...=v="
今日係星期日..我好早就起左身啦~~
7點..開左電腦,唔知做咩好...
就醒起不如打日記啦^^"..
記得上一次打係1月8日.
果陣仲係考緊試wo...
相當緊張ar...
因為我心入面係背負住個好重要既責任同決心去讀架今次!!
真係好想讀好d考好d...
到左12號..終於都考完晒啦^^!!
好開心ar...
係果日出去玩~玩得真係好開心!!
雖然我地玩果陣呢,又唔係真係玩得好激果d
唔知點解真係覺得好開心~!!
果日後,我 亦不感孤身lu^3^
oh~又要返學...
要面對一連串成績仍然是處於班最後幾名既位置...
真係好難受呀...
或許係對我之前冇努力既罰則啦..
仍然都係有唔少「肥佬」...
唔服既係..竟然有3科係差2分及格!!
唉...
我真係咁差勁嗎..??
算啦^^"..
唯有再繼續努力吧!
因為我背負住既責任同抱望更大了^^!!
繼續add oil呀>v<**
星期五,誠社bbq~
我有份幫手呀!
幫手去買野同拎野...
好重ar...
可惜呀,,,買完都冇得食...因為我喉嚨唔爭氣囉><
又唔舒服...
唔bbq得呀~
亦係果晚,有d野媽媽知左...
oh no @o@!!
唔能夠繼續...
唔甘心呀ar~!!
一切都黎得太快了~
我還未黎得及高興...
便要黯然而去..!?
No呀!我唔會俾佢停∼!!
我... 唔會再好似以前咁...
好似以前咁被動咁灰...
經一事長一智...
依家諗返..之前我已經放棄左太多 太多
太多主賜俾我既機會了...
一年、兩年、三年.....
這一次..我確確實實捉緊了...
真的捉緊了!
冇耐~電腦整好左啦...
之後就同小蕉佢地用pascal玩online game
利用按鍵精靈整左個類似外掛既東東出黎^^
哈~好有滿足感呀!
第一次用學過既野整出d有用既野出黎~~
就係放部電腦玩住個game~
然而佢自己係度打怪升lv!
yeah~~
好感動>v<"
不過玩左兩個星期左右
就冇玩落去啦...
因為再玩落去,我知自己可能會沉迷左去打online game..
so,stop左^^繼續學業為抱望理想keep on努力^.<*
哇...打呢篇野..諗左好多野諗左好耐...
依家已經早上8點半啦..-v-"
好啦..
打住咁多先啦~~
see you my diary^^
---------------------------------------
跟著彼此足印
一起投進愛河中心
無奈家人嫉俗悲憤
墳化了妳我的肉身
遺下了的是 彼此堅定相愛的心
一牽、一抱、一吻、
塗增兩處銷魂
短短七日
愛意已是永恆
就由它 與時間同行
直至 某年 某月 某日...
by Anson
280107
|