請輸入你的姓名:
anson997
暱稱: 謙~
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2011-04-24
葉生講得好~
2011-04-12
信任;背叛
好反好多了~
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Kan (Kan_Cheng)
fongtszyan (FTY55555)
*FATNAM* (kelvin_nam)
傻宝 (cookie520cho)
東東'_' (Iris321)
★ˇ專屬曳儿 (AhyiuB... (LokYiu0122)
✿晴晴:-D (l0ve_nTc)
WCK_Chui (chui_58420)
Shirley (shirley12342)
. (bee0311)
D1ckson~ (Dick_Neo)
NOTHING. (w1215)
yeah (sky62856454)
♥啊他:) (CLCjAi_v3v)
☆星™★ (shortmag)
餅 (biscuitY)
MyName (KWANKAHO)
- ♥Siutinabbg:$ (tinacheung97)
★小b0w(k )` (RaInSnOw)
大隻西 (hoiyan1013)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 518
今日人氣: 5
累積人氣: 11648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


悲喜交雜~ 分類: 未分類

今日一早打比元,話同佢一齊返學~

跟住元話華潤萬家等~

哈,

跟住元請我飲野^^

之後!@#$%^&*(唔係重點)

之後上課個陣啦~

分組啦!

聽聽下xxx講野覺得好悶就玩電話啦~

哈.

糖,同個老師都比我影左相~xppppppppppppppp

哈哈

之後又聽kai痴黃吠~

跟住就上車~

上車又係狂影相~

又聽歌~

之後就!@#$%^&*(記唔起同唔係重點)

去到啦~

坐左係一個禮塘到~

玩野囉~~~~~

第1隻game唔知咩咩咩咩咩咩咩咩咩咩咩~

要人企係張屎上邊(豆多人)

哈~

好鬼好玩~

明明玩呢隻game係到高既最中間~

最(蟻)個d就最出~

點知傑地就玩高難度動作~

咩人..........

我比迪迪咩哇哈哈

好開心~

之後楊伯叫我騎博馬~

我好鬼驚我仆街呀~

狂叫~(真係好驚)

到黎真個次我第1個沖入去伸係中間~

舉高隻手xpppppppppppppppppppppp

不過唔洗怕羞~xppppppppppppppppp

之後個d冇野講~

到左傳波波個陣勁好笑~

超級魚籽哥勁好笑

拎住個波沖去比最後個個人~xp

笑死我啦~~~~~~~~~~~~~~~~~

之後又!@#$%^&*(同前)

去BB驕啦~

!@#$%%^&**左陣先~

(到重點)

(重點之後唔打)

本來我好開心架~

但係!

一個我當佢係朋友既人,

佢同我講左聲(妖!你講個D野好黑我憎呀,又煩喎!死撚開啦)

我真係SAD左囉~

真的受傷了,真的傷受了~

當我聽到呢句野,我喊左囉~

我估唔到我一直係佢心目中咁黑人憎架~

之後我狂食酸野~

因為我可以用好酸黎做借口去喊~

我真係真係覺得好HURT~

HURT到入心囉~

我好想知~

佢當我係咩??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我好想佢親口答我~

佢當我係咩?

我係佢眼中算係咩?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 






訪客留言 (返回 anson997 的日誌)


DixonW520 於 2009-11-12 01:04 PM 發表:
妖~做唔到頭香=]
搞錯牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

頭香係我大佬黎...
你係咪未死過??
Posted at 2009-11-12 05:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



theresasuet 於 2009-11-11 08:22 PM 發表:
c.一m...冇野講
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamlamsi 於 2009-11-11 07:26 PM 發表:
cm呀
謙怡^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]