|
|
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
| 2009-11-21 |
分類: 未分類 |
哭了~
累了~
灰了~
sad了~
點解今日要我見到佢~
點解今日佢又會見到我?
哭了~
我見唔到佢就唔會發生d咁既事啦~
今日見到佢~
諗住走 人
比人嗌停左~
佢拉我去m記~
叫左個2號餐~
要我比錢~
哭了~
他仲搶了我的飲品~
忍不住哭了出來~
我再一次睇到人性既凶惡~
令我再一次睇到人的貪念~
坐在場上痛哭了~
為什麼~
我和佢的事!
真的結束了嗎?
錢沒有了~
26蚊~
我這月的錢~
沒有了~
這事令我感到
錢?真是得來不易的嗎?
他?會覺得
錢!得來很易嗎?????????
錢?????????????????
為何~這麼多人,
可以為了一個字而失去良心嗎?
錢?為何錢會令人產生貪嗎呢?????
錢?真是一樣可怕的物件!
為何那麼多人會為了錢而做出一些違背良知的事嗎?
|
|
|
自給自足的cm...-0-...好心你吾好書面語加口語啦!!
|
|
|