|
|
2010 年 1 月 30 日 星期六  |
| 悶~ |
分類: 未分類 |
今日一早比葉生叫醒左,個陣好想講句
屌你老母,咁鳩撚早打黎做乜鳩野呀?
點知呀爸係到,so冇講到~
之後,訓唔返,去左洗頭,之後出街搵葉生!
出街個陣仲要勁早大約9:15am
洗完頭就吹頭啦!
吹吹下,呀媽醒左.....
跟住我沖出門口~
之後落到街勁悶,
行行下,見到陳女 好大事
幾架警車,聽到呀8話,入邊好似打架
跟住諗住影相留念啦
葉生唔比我影
之後....去左打機!
再之後,打波,
再再之後出元朗屈踩屎請打機!
再再再之後,返屋企~
聽日去荃灣廣場睇古sir睇 許廷鏗!

|
|
|
AB1 於 2010-01-31 08:09 AM 發表:
Cm:)
|
|
|