請輸入你的姓名:
anson997
暱稱: 謙~
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2011-04-24
葉生講得好~
2011-04-12
信任;背叛
好反好多了~
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yeah (sky62856454)
國寶 (rubby_1016)
布甸 (lesily0229)
규현아내-v-龜屎.0. (v3vgrace0930)
☆星™★ (shortmag)
鋒 (billykenny19)
清~ (linching)
YNChing (YNChing)
小蘭 (laiyi0526)
♥丫B" (lacole)
- ♥Siutinabbg:$ (tinacheung97)
♥豬欣. (gian_prince)
X[大家姐=]]x (loveme_baby)
'ゞ 大佬;p (kitbabi_v3v)
東東'_' (Iris321)
傻囝駿 (mic31515)
傻雪(k_)3>b (theresasuet)
WingSuet (kYnA_bAbE)
yanyan (bolovev3v)
I'am bellebelle;) (belle98914)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 518
今日人氣: 7
累積人氣: 11640
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 30 日  星期六   晴天


悶~ 分類: 未分類

今日一早比葉生叫醒左,個陣好想講句

屌你老母,咁鳩撚早打黎做乜鳩野呀?

點知呀爸係到,so冇講到~

之後,訓唔返,去左洗頭,之後出街搵葉生!

出街個陣仲要勁早大約9:15am

洗完頭就吹頭啦!

吹吹下,呀媽醒左.....

跟住我沖出門口~

之後落到街勁悶,

行行下,見到陳女 好大事

幾架警車,聽到呀8話,入邊好似打架

跟住諗住影相留念啦

葉生唔比我影

之後....去左打機!

再之後,打波,

再再之後出元朗屈踩屎請打機!

再再再之後,返屋企~

聽日去荃灣廣場睇古sir睇許廷鏗!






訪客留言 (返回 anson997 的日誌)


lamlamsi 於 2010-01-31 01:37 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAXD317 於 2010-01-31 11:34 AM 發表:
cOmm3Nt"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AB1 於 2010-01-31 08:09 AM 發表:
Cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SweetB0y 於 2010-01-31 01:49 AM 發表:
cm;d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]