請輸入你的姓名:
anson997
暱稱: 謙~
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2011-04-24
葉生講得好~
2011-04-12
信任;背叛
好反好多了~
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
★小b0w(k )` (RaInSnOw)
♥Pm* (Jeypamen_520)
阿糖 (suki020406)
- Bluebbj:-* (kissy0uv_v)
餅 (biscuitY)
♥啊他:) (CLCjAi_v3v)
RACHEL (rachel0713)
卍軒~☆ (hin1971)
I'am bellebelle;) (belle98914)
♥ ` yanlam (yanlam0314)
忠;P (kcy615)
WCK_Chui (chui_58420)
`♥歐欣.:D (yan520yi)
yanyan (bolovev3v)
傻宝 (cookie520cho)
傻雪(k_)3>b (theresasuet)
肥韜 (chan_809)
. (bee0311)
㋡`呀傑 (azi1232003)
夜間飄靈暴走族 魷魚... (kelvinL1997)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 518
今日人氣: 1
累積人氣: 11659
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 13 日  星期四   晴天


to day so hapy1 分類: 未分類

今日好開心,(p.s.唔洗上eng堂)

不過好慘

要表現2次=口=

一次係合唱,

一次係中樂......

中樂有驚無險.......

就出場時 諗住做最後一次既 較音

點知..........

斷線...........

好彩平時斷得多.上線都上得快過人=.=

一上好線.音都未較返岩就要出場.....

只好咪手啦(有彈既好彩我好後)

 

到合唱啦

 

企到好攰.....

唱完重要影大合照....

企到我死死下><

 

 

放左學,又去左飲litte

litte so 正!!!!!!!!!!!

i ann are love fa it!!!!!!

同老板娘傾計傾到6點幾到走人

 

返到屋企,

打qz

上msn

開電腦

用電腦

聽歌

係msn到同人傾計

重有.....好多好多T.T






訪客留言 (返回 anson997 的日誌)


theresasuet 於 2010-05-13 09:46 PM 發表:
加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresasuet 於 2010-05-13 09:46 PM 發表:
幾好丫..吾錯!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]