今日好開心,(p.s.唔洗上eng堂)
不過好慘
要表現2次=口=
一次係合唱,
一次係中樂......
中樂有驚無險.......
就出場時 諗住做最後一次既 較音
點知..........
斷線...........
好彩平時斷得多.上線都上得快過人=.=
一上好線.音都未較返岩就要出場.....
只好咪手啦(有彈既好彩我好後)
到合唱啦
企到好攰.....
唱完重要影大合照....
企到我死死下><
放左學,又去左飲litte
litte so 正!!!!!!!!!!!
i ann are love fa it!!!!!!
同老板娘傾計傾到6點幾到走人
返到屋企,
打qz
上msn
開電腦
用電腦
聽歌
係msn到同人傾計
重有.....好多好多T.T
|