我屌 尋晚又行雷囉
正呀
好開心
係到影低行雷囉,咩料
好想影到D電呀><
可惜唔得\口/
-----------------------------------------------
尋晚大約12點幾到
有人打比我啦
咁我聽電話啦!
點知係李思唯囉
打黎叫我起身去廁所= =
我咪鬧佢囉!
起乜撚野身呀,冇訓過!
點知佢話 喂 落唔落街呀!
有街落點會唔落呀!
我去睇下老母訓左未囉
訓左 偷偷地出街
好爽!
出到去
我屌 天恆囉咩料!
行詔去啦 點知唔識路....
行行下又記得點行WO又......
去到天恆
周街行啦同龍哥,思唯,倩倩(黃芷倩)
去到天瑞M記 坐 HEA
2點半HEA到5點.....
HEA HEA 下 思唯頂唔順,要訓陣先!
點知 好仆街囉!
我好鬼精神=.=
勁多謝倩倩同龍哥
我知佢地勁眼訓,但係都陪我^^
5點 唔再係M記
行去天恆 送龍哥同倩回家
送完啦 大約6點到 上左思唯家!
唔知做乜
思唯2話不說沖完涼就訓
佢老母老豆出左街 我勁悶
係到玩佢個電視啦...
點知唔係好識用
玩玩下得左 睇J2
勁悶
得卡通
悶到訓左一陣啦
大約訓左半個鍾到
起身
睇TIME
8點幾
9點叫思唯起身啦!
咁我自己一個好悶
咪玩人地個雪櫃
見到有酒
拎左黎玩
自己同自己玩五,十(十五,二十 約簡板)
左手成日win架囉 咩事
輸左><
要飲酒><
嘩 個隻啤啤 苦到><
9點啦
同思唯去網吧打機
完左返屋企
返到屋企 開電腦啦
上網啦!
講掰掰啦!
|