2月14 一向唔喜歡這日子..因為我還未有人要xdd
有咩可能 連我e個等門口的人都係9點先反到學校
明顯la..2月14克住我...
雖然金日都有人比朱古力我..
係到講一講多謝先..
thz 坤姐~~
還有啊囧啊..thx too
雖然沒有拿你的朱古力 真的對不起..
因為喉嚨不太好..唔可以食太多朱古力..
其實..我係好想拿嫁 但唔好意思+顧及建康..
如果令你唔開心 真係sorry 雖然我知你一定唔會xddd
希望大家情人節快樂xddddddddddddd