| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
| 2009-04-16 |
分類: 未分類 |
今日
我係MSN
同佢講到一清2楚
跟住就同阿媽
去左KFC食個個新出個個(唔記得左-v-)
去囉護照
翻到屋企喪打機= =
哈`
仲有好多功課未做添
BUBU~
|
網主回覆
謝:D
Posted at 2009-04-19 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝了~ Posted at 2009-04-19 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`陶陶:'] 於 2009-04-18 12:24 PM 發表:
c0mmenT.* 多d黎我BL0g 留cm牙!. -----enD-----
|
網主回覆
收到~系系^^ Posted at 2009-04-19 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx XD~ ^^ Posted at 2009-04-17 05:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
好..........................得閒^^ Posted at 2009-04-19 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tom30a 於 2009-04-17 02:32 PM 發表:
正常到唔正常的生活= =
|
網主回覆
有咩問題??
Posted at 2009-04-17 05:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你個問題都幾好~ 我好好= = Posted at 2009-04-17 05:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|