ANSON

2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


2009-08-14 分類: 未分類

尋日終於番黎LA~8點機落機,,訓得好爽..前几晚都玩得好夜...

淨系訓得兩三粒鐘..不過旅程終於完左,果然都系几個FD一齊玩好玩D~,

番到黎又系第二種心情..不過尋日好吾爽..打的返去個陣.比個司機當我遊客甘點..

行左好大個圈,,又比佢騙左,,算LA..一返到去無野食,,唯有食杯面LA..

以下PO D相比大家SEE..   其餘會UP系相簿到

 






訪客留言 (返回 ansonlao 的日誌)


NelsonLam 於 2009-08-21 12:40 AM 發表:
我都好想去....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



EUNICE1617 於 2009-08-14 11:25 PM 發表:
你反黎啦,
不過我仲未做完功課..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾怕La..我都未做..快d做lo
Posted at 2009-08-15 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



evilcow 於 2009-08-14 11:03 PM 發表:
吊.....張肥...宏...and 吳大傑都有去...
好吊.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾好吊la,,下次一齊la~吾好推我就ok
Posted at 2009-08-15 01:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bthong 於 2009-08-14 07:56 PM 發表:
劉偉..尾二戈張戈個人甘似藍永順ge??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係A..藍哥都有去
Posted at 2009-08-15 01:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meizy1212 於 2009-08-14 07:27 PM 發表:
你就好啦,我都好想去啊!!咁又成為你美好的回憶.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK LA
Posted at 2009-08-15 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kyle510 於 2009-08-14 02:58 PM 發表:
我都好想去呀t^t
本來我都有得去架t^t
慘慘慘,
不過你玩得開心就好了^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次再一齊去LA~
Posted at 2009-08-15 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 流 偉
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
難題重重
結束
2009-12-17
2009-11-29
2009-11-25
» 日誌分類
全部 (77)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 372
今日人氣: 42
累積人氣: 6373
» 站內搜索
RSS Feed