今日d時間過得真係快~~
因為今日我係第一組要去TSA.....
所以我今日返學依經好驚..==...
我見到d時間一秒一秒咁過~~
好快到左放學~~點知改左時間要(4:30-5:00)=.=!!!
咁我就坐在一陣
到我地去左課室~~
果牙sir同第一個女仔講
之後,就到我去
我一講!!點知果題目唔同
果牙sir都傻下傻下
我問個女仔,你係唔係講果個題目
佢話係~~
點知個牙sir"超"住我
果時我勁驚!!!==!!!
我就唔出聲反"自閉"
我之後都冇出聲~~
個牙sir真係勁"空"