| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
come back!!  |
分類: 未分類 |
我返黎喇
真係好耐都無打過blog了
第一段成績出左
好開心呀
最於全科合格了
哈哈~
最高分係物理
幾年黎仍然都係物理最掂^^
係無打blog的日子入面
我體會到好多野
係班到生活得好開心
亦體會到班ge團結程度
我更加係識到好多新朋友
黎緊
我諗住搵份工做下
幫自己攞返d經驗同埋起碼5怕5夠錢洗嘛xD"
希望搵到啦
我更希望第二段ge成績會更進一步@v@
|
網主回覆
未知~ Posted at 2009-12-13 01:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝了~ Posted at 2009-12-13 01:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-12-09 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ Posted at 2009-12-09 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯~
我會努力 Posted at 2009-12-09 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
對方仲係處..
又幾靚女我無所謂咖...
(啫係咁講xD") Posted at 2009-12-09 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|