| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
整蛋糕  |
分類: 未分類 |
琴日下午
同肥昌,小夫,大佬去買整蛋糕ge材料
跟住晚黑8點幾約左耀淙佢地成班去網吧
哈哈~
加加埋埋10幾人好似去幫派仇殺咁
好搞笑
挽挽下全網吧死機
跟住成班一齊出去櫃台好似凶人咁
挽完返屋企
同肥昌,小夫,加我大佬整蛋糕
今次第1次我諗都5會好得好邊啦
整左3個
海綿蛋糕,芝士蛋糕,藍莓乳酪芝士蛋糕
整左好耐好耐
但係又好好挽
雖然攰不過大家都好認真
哈哈~
真係好正呀
為左整呢3個蛋糕成晚都無訓到
等我比我地第1次ge製成品大家睇啦
不過個樣都覺得5多好
"海綿蛋糕"
"芝士蛋糕" 
"藍莓乳酪芝士蛋糕"
呢3個就係我地第1次ge傑作啦
記住最下面戈個成個ge主要係我整的
又到左分享時間喇
呢首歌又係好好聽咖
鄧紫棋~"All About You"
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-12 11:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈~
多謝bo Posted at 2010-02-10 11:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-02-10 11:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
留下其他野嘛
5好正係cm啦 Posted at 2010-02-10 11:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-02-07 11:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|