| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 19 日 星期五  |
放大假嗎??哈哈  |
分類: 未分類 |
今朝凌晨1點去左放煙花
因為到2點就結束了
所以就去挽下
每年都係一樣
臨完場就超平
緊係去掃貨啦
最後D人顛咖
放到好似爆炸咁d煙花亂飛
真係遲早出事-,-
今日下就返工
做溫拿做到擾亂哂我大腦思維
亂到爆
由聽日開始至到星期3都放假
2日係請ge3日係本身放
希望呢幾日拍片可以順順利利啦
我好辛苦先請到咖~_~
好想睇依家8點半戈套電視劇
"情心眼裡高一D"
好睇好搞笑
分享首歌啦
5知點解突然中2聽
"許志安&胡杏兒 - 醜得漂亮"
|
|
|
- 漂亮得醜
|
網主回覆
哈哈~ Posted at 2010-02-24 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-20 02:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈~
還好啦^^ Posted at 2010-02-20 02:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
大陸戈邊5係都有咖咩 Posted at 2010-02-20 02:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈~ Posted at 2010-02-20 02:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|