MY FEELINGS WORLD
★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
人的改變只因身邊的一切
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★
anthony_weng
暱稱: 紅貓™
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


放大假嗎??哈哈 滿足 分類: 未分類

今朝凌晨1點去左放煙花

因為到2點就結束了

所以就去挽下

每年都係一樣

臨完場就超平

緊係去掃貨啦

最後D人顛咖

放到好似爆炸咁d煙花亂飛

真係遲早出事-,-

今日下就返工

做溫拿做到擾亂哂我大腦思維

亂到爆

由聽日開始至到星期3都放假

2日係請ge3日係本身放

希望呢幾日拍片可以順順利利啦

我好辛苦先請到咖~_~

好想睇依家8點半戈套電視劇

"情心眼裡高一D"

好睇好搞笑

分享首歌啦

5知點解突然中2聽

"許志安&胡杏兒 - 醜得漂亮"

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 anthony_weng 的日誌)


vongchanin 於 2010-02-24 04:17 AM 發表:
- 漂亮得醜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
Posted at 2010-02-24 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cat_123 於 2010-02-20 02:12 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-02-20 02:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cindyin 於 2010-02-20 01:13 PM 發表:
開心la你.>''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
還好啦^^
Posted at 2010-02-20 02:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a66593128 於 2010-02-20 12:08 AM 發表:
哈 反哂大陸 冇得放
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大陸戈邊5係都有咖咩
Posted at 2010-02-20 02:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fuck_ArHoi 於 2010-02-19 11:20 PM 發表:
我今年無去放..好後悔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
Posted at 2010-02-20 02:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (213)
心情 (23)
生活 (182)
未分類 (8)
網站連結
TVB粵語卡通