MY FEELINGS WORLD
★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
人的改變只因身邊的一切
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★
anthony_weng
暱稱: 紅貓™
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
好友名單
2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


H.K.一日遊 開心 分類: 生活

今日因為肥昌有免費船飛ge關係

中午我同佢,大佬&琪姐

4個一齊過左香港到行街街

去到就塔地鐵去左灣仔會展ge動漫節走走

哈哈~

好多人入場排隊

不過好彩都唔洗等好耐

入到去好得大

又多野睇

同澳門真係無得比

雖然係好多野睇

但係吸引到我ge始終都係高達模型

影左好多相

想睇去facebook吧^^

行左咁耐都買左d野

手機繩(其實遊戲機都用得咖)

行完就去左旺角

買鞋同買衫

上次黎無時間睇

今次自己同fd黎先有時間睇咋

跟住去左許留山食野

佢d野真係好鬼正

不過係貴左d

但係香港黎講差唔多啦

行完就返碼頭

買左一大盤壽司上船食

不過隻船搖下搖下

有d唔多舒服

返到澳門就返歸lu

今日好開心呀

因為係第一次自己同班fd過香港玩

去邊都可以自己睇野

不過其實今次係晦住屋企人去

哈哈~大家唔好爆響口wo

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

係船上面影ge.....我地坐ge豪華位.....

                         我&昌哥~

                                                                           大佬&琪姐

                           我地ge晚餐^^

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 anthony_weng 的日誌)


cat_123 於 2010-08-05 06:30 PM 發表:
真開心@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
耐唔耐要開心下
伕自己適當ge放鬆嘛^^
Posted at 2010-08-05 10:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cincancon 於 2010-08-04 10:23 PM 發表:
好似好好玩咁GE@@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係超好玩~
Posted at 2010-08-04 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raining1314 於 2010-08-04 02:08 AM 發表:
我都好耐冇去香港啦"~
我都好想去行下"~ 動漫節都未去過"~ ==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
咁你得閒就同你老婆去行下啦^^
Posted at 2010-08-04 02:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HarrySou_Ope 於 2010-08-04 12:55 AM 發表:
早幾日我都去香港了~ 可能是第二次去動漫展, 所以覺得吸引力細了, 冇咩野想買~
第一次同FDS 去香港真係好開心GA~
回想我的第一次都係兩年前的事了...
好老tim~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
自己同d  fd去真係好玩好多
真係再想有多d呢d機會^^
Posted at 2010-08-04 12:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (213)
心情 (23)
生活 (182)
未分類 (8)
網站連結
TVB粵語卡通