MY FEELINGS WORLD
★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
人的改變只因身邊的一切
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★
anthony_weng
暱稱: 紅貓™
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
好友名單
2010 年 8 月 15 日  星期日   雨天


打波先黎落雨@@"唔通........ 滿足 分類: 生活

呢排每隔日就晨早8點去一次打波

但係每次都係去到打左唔夠一陣就落大雨

幾次都係咁

打波先黎落雨唔通連個天都唔中意我@@"

成日咁落雨真係好煩

今朝一早

錦平7點叫醒我話去打波

我呢頭答應左

戈頭就即刻落大雨=口="

咩道理-,-

不過好彩今次醒左

去青州橋底戈到打

落雨又點怕你呀

除非佢條橋倒塌我就驚喇

哈哈~

打完波返到去照舊

call肥昌上黎同我大佬3個一齊屠龍

呢個暫時已經成為我地每日ge習慣

過多兩個星期就返學喇

好期待知道同邊個一班

我等住你咖^^






訪客留言 (返回 anthony_weng 的日誌)


wongmanfai 於 2010-08-18 09:01 PM 發表:
haha
仲有屠龍咩?XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

近排重新玩過咋嘛~
Posted at 2010-08-18 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raining1314 於 2010-08-17 01:21 AM 發表:
你同我講"~ 等我叫佢唔好落雨"~ 哈哈"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你做到ge話~
我叫你大佬..
跟硬你xD"
Posted at 2010-08-18 02:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cincancon 於 2010-08-16 11:44 AM 發表:
哈哈@@
cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈咩呢~
Posted at 2010-08-18 02:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (213)
心情 (23)
生活 (182)
未分類 (8)
網站連結
TVB粵語卡通