MY FEELINGS WORLD
★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
人的改變只因身邊的一切
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★
anthony_weng
暱稱: 紅貓™
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2022 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
好友名單
2010 年 9 月 18 日  星期六   晴天


準備~ 滿足 分類: 生活

琴日放學

等埋小夫放學

返屋企換埋衫

跟住去塔可搵埋阿rain&suki sok

因為聽日jenny生日

應承左會整蛋糕過去

買完材料

食埋野就返我屋企

開始整蛋糕

哈哈~

切芒果先搞笑

死人阿rain好似前世未食過芒果咁

邊切邊食

連皮都唔放過

真係服左佢

我今次正係負責蛋糕下層

其他小夫搞掂喇-v-

蛋糕終於完成左喇

呢個係我,rain&Alex三個ge製成品

今晚將會同唱k ge朋友一齊分享^^

真係好期待

但係另一方面真係有d擔心賢仔

呢d野對我地人黎過

唔多唔少實會經歷到

希望你快d平穩返心情

開心返啦^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

呢個就係我地ge製成品喇

"芒果綠茶慕思凍餅"

 

 






訪客留言 (返回 anthony_weng 的日誌)


kamchi 於 2010-09-20 09:46 PM 發表:
件蛋糕好似睇得下WO!有冇食死JENNNY GA XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係無啦~
Posted at 2010-09-21 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cincancon 於 2010-09-19 08:47 AM 發表:
哈哈
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈咩呀@v@
Posted at 2010-09-19 01:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BiKi_YU 於 2010-09-18 04:06 PM 發表:
我又要食我又去AR!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有去實有得食-v-
Posted at 2010-09-19 01:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raining1314 於 2010-09-18 03:52 PM 發表:
放心啦"~ 如果今晚冇人食"~
我一定會食曬佢"~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個死人芒果狂徙
哈哈~
因住食死你
Posted at 2010-09-18 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (213)
心情 (23)
生活 (182)
未分類 (8)
網站連結
TVB粵語卡通