MY FEELINGS WORLD
★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
人的改變只因身邊的一切
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★
anthony_weng
暱稱: 紅貓™
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
好友名單
2010 年 12 月 18 日  星期六   晴天


聯歡會~!! 開心 分類: 生活

好耐都無打qooza喇

話咁快又就快到聖誕lu

今日係學校ge聖誕聯歡會

返到去入禮堂崇拜

完左返課室慶祝

玩左無耐見家長攞成績表

之後返課室玩遊戲

最後都係我地男仔輸左><

要負責做值日-,-

之後抽禮物原來係本筆記簿黎

都幾靚ge~係粉紅色咖-v-

之後送左比慧華^^

臨走前

同慧華...晶晶...芹4個一齊影左幅合照@v@

影得唔錯

大家都笑得好開心咖^^

下就同晶晶出左去搞澳門通d野

係皇朝戈頭行左好幾個圈

終於都搵到戈間野

點知無開=口="

白行~~

之後返左去水坑尾交埋野

就一齊走左去行

寵物店

d兔仔...倉鼠仔...貓貓狗狗都好得呀@v@

真係好想養

不過屋企人一定會煩死我

唯有遲d先養啦^~^

見到好多壁虎戈類

真係見到都打冷震

d蛇都還可以接受

不過我一定唔會養的xD"

咁就過左一日喇

今日真係好開心呀^^

希望會有一個快樂同驚喜ge聖誕節啦@v@

 

 

 






訪客留言 (返回 anthony_weng 的日誌)


JoY_paper 於 2010-12-18 09:00 PM 發表:
我理解能力不知幾好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JoY_paper 於 2010-12-18 07:33 PM 發表:
我星期一先有聯歡會丫>3
如果你同我講叫「澳門通」我米明羅…
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
我表達能力有問題我嘛-v-
你理解能力又有少少問題wo
Posted at 2010-12-18 07:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (213)
心情 (23)
生活 (182)
未分類 (8)
網站連結
TVB粵語卡通