☆CLOSING,作者已死了,請為他而默禱++°☆˙


個人資料
anthonychau1
暱稱: ☆AnTHonY*s。DAIRY++°。+☆˙
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新日誌
後悔當初~
依家要番醒一下~
好唔開心呀!~
Plz help me!!
唔係香港∼
日誌分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 1199
搜 索
RSS Feed

2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


2006-10-07 開心 分類: 未分類

今日1000點鐘起身,1030分去佐Karen姐姐屋企補習∼Maths

Finish之後,番屋企沖涼,準備出街食飯,去佐吉野家食牛肉飯,幾好食!!!食完去佐睇電話,then大件事...交台費...比daddy當眾罵我...because我傾爆佐好多好多分鐘&message又爆...我都唔想嫁,我都唔知會爆嫁喎!!!(我以後番學唔bring電話lu,如果再日日都係咁傾,遲早又係咁)

1441分同brother搭307巴士出金鐘,再轉車去Ocean Peak匯合姑姐果家人,去到1700,原來我個可愛嘅堂細佬都好...Good.等佢等到1730先入場,好多人排緊大樹灣果兩個鬼屋,咁我地就上去山上面玩住第二個先,2個鐘已然玩佐4個鬼屋...勁(d鬼都唔嚇得人,係個場景先嚇得到我)...沿途會有好多鬼滾過黎嚇你,但係無人嚇我囉!!!Yeah...玩得晒.2330出番金鐘搭地鐵轉火車番屋企






訪客留言 (返回 anthonychau1 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]