☆CLOSING,作者已死了,請為他而默禱++°☆˙


個人資料
anthonychau1
暱稱: ☆AnTHonY*s。DAIRY++°。+☆˙
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新日誌
後悔當初~
依家要番醒一下~
好唔開心呀!~
Plz help me!!
唔係香港∼
日誌分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 1189
搜 索
RSS Feed

2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


勁倒霉的一日~ 分類: 未分類

今日Mummy死都要叫我起身....算!!!出到去,就黎到火車站嘅時候發覺自己冇take銀包,then call Suibi睇下佢係邊....佢話佢黎唔到火車站比錢我,then call我果d係附近住嘅fd,點知有好多都冇開電話....頂!!!Then即刻打番屋企叫Mummy準備d錢比我搭車....7:50分先去到大圍,原本可以快d嫁,係架火車累事,個車門係好多個站都係咁開又關,very thz何樂琳等買我,最後我地都係遲晒大到,好彩唔駛留堂...yeah!!!今日上堂,冇咩做,派佐2份test papers,死晒囉,好唔高分,好唔開心呀,我咁比心機去溫,點解會咁低分嫁!!!PE堂,因為冇takePE上衣,問佩婷借衫...勁細件,不過都合合地身啦,放佐學,同火火搭KCR番屋企,係馬鐵有個女仔係咁跟住晒我地d行為,跟住轉車又跟住我行....頂,火火係度笑住我!!!原本今日4:15p.m.要去沙田果間健康院body check,但係我唔想去囉,都冇麥用,d醫生廢嘅!!!






訪客留言 (返回 anthonychau1 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]