食緊宵夜...一路打日誌一路食野..琴日..去左fd home睇電影....條pk..我地個個話睇台劇..但屋主(我fd,姐係條pk)係都要睇哈利波特..仲要係睇魔法石..頂佢唔順..我地睇到訓著...得佢1個係到睇..有d就玩psp..無人理佢..諗起都好笑...今日下午我就會去睇新學校..爽..睇下咩環境..
前晚我一路訓1路醒,我都唔知咩是..原來我係比蚊咬醒..勁無奈..唔想開冷氣都要開..跟住就鬼咁死好訓..好啦.傾住咁多先....要訓..因為要早d起身去新學校報到!!嗯..係咁先..訓了...zzzzzzz
(記住..依家係零辰12:16)姐係8月31日..(都唔知講泥做咩- -)
|