森仔個ar媽..佢個樣好恐怖呀,,,,,. 我一直咬住張 [ 被 ]....點解,,,,佢,,,,,會黎哩度搵我ga,,,,, 我 :ar姨,,,,,你.............點解.....會係.,,,,,,,,,,,,,度既.....(好驚) 森媽:小津,,,,,,其實ar姨都唔想用咁既樣對住你,,,,,但係,,,,,冇辦法ga啦,,......(閱讀全文)
係哩個時候........冇lala有個男仔拍門入黎..... 下.....佢咪就係....ar康 ???點解佢會係度既? 佢入左黎哩間學校??? miss : 做咩咁遲ar?......(閱讀全文)
今晚我好唔開心.....過埋今日我就冇可能再日日同佢一齊番學放學....坐佢隔離lu.... 可能只係隔離鄰社.....得閒打聲招呼.....好唔開心.....係度喊....又訓唔著..... 諗諗下野.......我見到森仔......原來已經諗左好耐ga啦..... 我好耐冇見過佢(森仔)la......佢個樣....佢個肚..... 佢今晚就企係我面前......我只係呆坐咁望住佢..........(閱讀全文)
可能真係好眼訓....今晚唔知幾時就訓著埋..... 一蕉早ar媽就拍我.... 媽 : ar女....番學la...仲訓..... 我 : 知道la.....(我一起身就望下我張床,,,,睇下森仔有冇放低d野..........(閱讀全文)
過左一個小息... 深 : 你真係臭名遠播喎.....成間學校都知你係幾利害,,, 我 : 係ar...你唔想死,,,就小心d..... 深 :你而加嚇我ar??我至唔驚ar....驅驅一個女仔..,..怕什麼?? 我 ( 我冇應佢 )......(閱讀全文)