今日第一、二堂係中文堂 第三、四堂係I.S.堂
但係兩個阿sir都無番 亦都無派卷
淨係派左一份英文卷
果陣時我知自己合格開心到飛起
但番到屋企 由於我細佬常識科成績唔好
爹地就話我d:你d唔記得以前係大陸點讀書既咩 而家係香港讀書容易到死
做咩仲唔勤力 呢句話我經已聽左幾十次 一得閒就拿出來講下
low尾我拿份卷出來俾he簽名,點知he鬧我做咩考得甘低分
但係我覺得呢個分數應該可以勉強過關掛
點知都係俾人鬧
我得呢科考得麻麻
he就鬧到我飛起
好鬼煩啦
今日真係好唔開心