♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 83
累積人氣: 3386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


好蠢啊............. 分類: 未分類

我真係傻,,,,,,,,,,

我設定左個密碼, 點知第二日開唔番,

但我明明係記得係哥個密碼, 但又開唔到,

於是今日問啊爸lo錢, 我屋企哥兩個男ge, 仲真係.........

要我一個人"秋"住部主機去小市街........

所以今日"秋"到我隻手手震.....

發表時間:2009-08-22 08:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


mk66811400 於 2009-09-01 09:59 AM 發表:
陰公~呢d事應該男人或男仔做~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kikimacau123 於 2009-08-22 09:39 PM 發表:
陰公-3-!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]