♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 56
累積人氣: 2951
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 8 日  星期二   晴天


死啦... 分類: ♪愁*緒*:・♪

今次唔知點死好啦...........

我近排鐘意左ss501, 之後仲痴痴地線左,

不停上網睇佢d野, 而家晚晚都係對住佢地,

之後而家仲想買埋佢出哥d碟, 仲要係正版哥隻,

你話我係唔係痴左線,

救命啊,~有d唔係咁想咁迷lo~~>....<

 

發表時間:2009-12-08 09:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


kathina_lai_ 於 2009-12-26 03:58 PM 發表:
哈哈哈~理智哦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



macau9448 於 2009-12-08 09:40 PM 發表:
mini 你真係傻左- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都覺得我傻左..仲唔知發生咩事....未試過咁迷架..
Posted at 2009-12-08 11:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]