♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 11
累積人氣: 2906
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


考完試lu~. 愉快分類: 【""Ha○PPy__*

經過五日ge折磨之後,~

終於o係今日,考完la~

唉~今次考試佔18%,一死今段就可以宣佈無得救..........

都唔知點算好, 又唔以講話考得好,

但差就應該未到............

應該中間到la, 除左某幾科lo~

尼幾日因為第一日ge綠故~所以之後哥幾日都無覺好訓..........

第一日到左零晨先開始起身溫, 咁樣考完之後就當然就o係晏晝訓覺,

到夜晚又無心機溫, 所以日日都係零晨先溫,

超眼訓啊第二日, 開頭都無乜野, 只要補下眠就ok,

但尼兩日, 就開始有d暈~

下一段再係咁真係...........

發表時間:2010-01-20 11:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


mk66811400 於 2010-01-21 05:51 PM 發表:
我同你遭遇一樣,朝早唔溫,晚上又唔想溫,第二朝我又唔想起身
所以我決定今日放學休息完就開始溫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]