♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 31
累積人氣: 3002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 30 日  星期五   清涼


痛啊... 分類: ◤唔知◈゚點好・。゚。゚ ...

今日唔知搞乜!!

一起身就成個左邊ge上半都超痛......

嘩, 哥個位仲要係心臟個位, 我諗應該都唔關事下嘩,

只要我一彎低身又或者係大力吸氣, 就會痛,

都唔知發生咩事,

開頭以為比鬼壓, 不過應該唔係丫,

係ge話應該訓哥時都有感覺, 而唔係訓醒之後先~..

算, 睇下聽日點先.. 仲有事就想要去睇醫生la~

 

發表時間:2010-04-30 09:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


kikimacau123 於 2010-04-30 11:09 PM 發表:
我都試過, 應該係D氣管, 不過我都無理~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



macau9448 於 2010-04-30 10:56 PM 發表:
吾好諗埋d無謂野la
有事就快d睇e生la~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]