講真, 如果唔係今晚打邊爐ge話真係好悶啊!
三點同闊落街買料, 全部夾埋黎抽, 等於舉重.........
可想言之又幾重........
之後, 我見闊好認真咁溫習, 我都無乜點搞佢,
去到七點到, 就開始執野啊, 洗野啊,
跟住就當然係等ling , 同餅黎,
兩丁友都黎左, 就當然係開爐la.....(終於食la, 此時此刻八點幾到la, 正常時間)
跟住就不停咁食, 同飲,
不得不講, 哥枝白葡萄香檳不錯飲, 配合埋冰, 尼種感覺真爽,
加上枝香檳無酒精, 可以唔洗驚醉...
不過其實我覺得哥枝野, 係汽水, 香檳只不過係一個名!
食完之後就等佢地洗完野搞掂曬.......
((((不過分錢ge過程好煩啊!!!)))
尼幾日放假超悶的! 真想搵d野做下!
比如, 番工la! 我寧願暑假番工搵番d銀, 都唔願比銀人番夏令,
真係超唔想番lo, 我都唔明,
講到個夏令有幾咁重要, 又話會講新野,
但一d唔番夏令ge, 到到正課ge時候咪又要講多次,
咁咪一樣, 番唔番都罷,
係, 講就話幫我地, 但我唔覺lo, 唔會連哥少少錢都要賺而逼我地番夏令下嘩,
要我番, 難d lo, 搞到好似無曬自由咁!!!唔like!
|