♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 53
累積人氣: 3106
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 18 日  星期五   晴天


打邊爐! 分類: ←【Ok•lA""

講真, 如果唔係今晚打邊爐ge話真係好悶啊!

三點同闊落街買料, 全部夾埋黎抽, 等於舉重.........

可想言之又幾重........

之後, 我見闊好認真咁溫習, 我都無乜點搞佢,

去到七點到, 就開始執野啊, 洗野啊,

跟住就當然係等ling , 同餅黎,

兩丁友都黎左, 就當然係開爐la.....(終於食la, 此時此刻八點幾到la, 正常時間)

跟住就不停咁食,  同飲,

不得不講, 哥枝白葡萄香檳不錯飲, 配合埋冰, 尼種感覺真爽,

加上枝香檳無酒精, 可以唔洗驚醉...

不過其實我覺得哥枝野, 係汽水, 香檳只不過係一個名!

食完之後就等佢地洗完野搞掂曬.......

((((不過分錢ge過程好煩啊!!!)))

尼幾日放假超悶的! 真想搵d野做下!

比如, 番工la! 我寧願暑假番工搵番d銀, 都唔願比銀人番夏令,

真係超唔想番lo, 我都唔明,

講到個夏令有幾咁重要, 又話會講新野,

但一d唔番夏令ge, 到到正課ge時候咪又要講多次,

咁咪一樣, 番唔番都罷,

係, 講就話幫我地, 但我唔覺lo, 唔會連哥少少錢都要賺而逼我地番夏令下嘩,

要我番, 難d lo, 搞到好似無曬自由咁!!!唔like!

發表時間:2010-06-18 11:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


macau9448 於 2010-06-19 08:23 PM 發表:
我都想搵野做~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MaRy01_07 於 2010-06-19 07:40 PM 發表:
~CM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kikimacau123 於 2010-06-19 12:22 PM 發表:
搵啦,!快D搵,唔係坐係屋企工就黎架嘛 - -!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]