♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 31
累積人氣: 2926
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


又一套! 分類: ◤唔知◈゚點好・。゚。゚ ...

今日又睇多左套!

就係秋田犬八千!!!!

好睇啊, 催淚啊!!不過無喊到, 因為咁光加上屋企咁多人......

如果戲院睇, 肯定喊死!!!

隻狗只不過同佢相處左兩年,

隻狗就忠心到等佢九年!!! 真係好good啊!!

佢老婆o係最後尾講左一句, ""係小八揀左佢""

真係掂,,,,但有d疑問,

就係d人捐左錢比小八,d錢係唔係比個車站哥條友吞曬!?

第二個就係佢個女講到佢幾愛小八, 點解小八等左咁多年, 佢一次都無探過佢, why!?

算~

最緊要就係套戲真係好睇!

佢無論係個教授死之前定係佢算己死之前,

都好似有預感咁!!

發表時間:2010-06-20 10:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


kikimacau123 於 2010-06-21 02:22 PM 發表:
有睇牙,哥時係間舖頭睇,,,喊到我死..好彩哥時無人炸...
跟住重睇一次,又喊,超正!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



macau9448 於 2010-06-20 10:34 PM 發表:
係pps 睇??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]