♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 56
累積人氣: 3359
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 14 日  星期六   晴天


唔好再咁啦. 分類: ◤唔知◈゚點好・。゚。゚ ...

嘩~

今日好掂啊.........

無端端出街會有隻貓"鼠"左落黎...口~

本身我已經"山"埋左到門, 但都嚇餐死~

最衰佢就係木門同鐵門中間, 雖然"山"左度木ge, 但度鐵ge就"山"唔到~

正當我o係又驚又呆ge時候, 我細佬開左度木門,= =

咁隻貓就一枝箭咁沖左入我屋企~

救命啊~~~

超驚lo! 仲打埋比闊救命~

不過睇個身型都古到係有人養, 咁咪行左上去搵,

有一家就係開左度門, 門口擺曬d"圓補臘祝香",

之後我就話有無人啊~ 叫極都無人應~

咁我就番落屋企lo~

過左一陣, 有人落黎認領左隻貓番去,

唔好再搞我la~唔好再有第二次la,

真係嚇到我傻, 超驚~

唔知會唔會從此就會驚左d貓~

 

發表時間:2010-08-14 09:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


kikimacau123 於 2010-08-16 01:32 AM 發表:
白痴- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



macau9448 於 2010-08-14 09:44 PM 發表:
我本身就好驚貓~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]