| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 8 月 14 日 星期六  |
| 唔好再咁啦. | 分類: ◤唔知◈゚點好・。゚。゚
... | 嘩~
今日好掂啊.........
無端端出街會有隻貓"鼠"左落黎...口~
本身我已經"山"埋左到門, 但都嚇餐死~
最衰佢就係木門同鐵門中間, 雖然"山"左度木ge, 但度鐵ge就"山"唔到~
正當我o係又驚又呆ge時候, 我細佬開左度木門,= =
咁隻貓就一枝箭咁沖左入我屋企~
救命啊~~~
超驚lo! 仲打埋比闊救命~
不過睇個身型都古到係有人養, 咁咪行左上去搵,
有一家就係開左度門, 門口擺曬d"圓補臘祝香",
之後我就話有無人啊~ 叫極都無人應~
咁我就番落屋企lo~
過左一陣, 有人落黎認領左隻貓番去,
唔好再搞我la~唔好再有第二次la,
真係嚇到我傻, 超驚~
唔知會唔會從此就會驚左d貓~
| | 發表時間:2010-08-14 09:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|