♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 123
累積人氣: 3280
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 30 日  星期一   晴天


wvif ~ 分類: 好>累<

唔得唔得!~

唔可以再咁累!~

尼兩日都勁累!!!!!!

琴日, 我不停不停地游水~!

所以, 我終於前進到la!!!!我勁開心

(仲開心到差d唔捨得走=~ =)

今日我就去左食飯!~

哥間葡乜(個名叫咩啊??)

好食bo~!

沙律好多青瓜- -~~!!

最衰無錢叫白飯, 浪費曬d牛腩汁!~

啊!~!~~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!!~!~

發表時間:2010-08-30 11:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


macau9448 於 2010-08-30 11:58 PM 發表:
ha 叫佢打包ma hahahaha~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kikimacau123 於 2010-08-30 11:34 PM 發表:
白痴= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]