♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« May 2022 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 63
累積人氣: 3220
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 15 日  星期三   寒冷


好凍啊..... 分類: ♪愁*緒*:・♪

好凍啊!!!!!!!

今日我們的天文台終於準啦,

話左咁多日落雨, 今日終於落啦,

但我就慘, 由於屋企無把完整ge摭ge關係,

我基本上都係o係度諗雨,

今日下晝番綜合活動, 我當然地無帶摭,

so, 我同啊如講完byebye之後我就開始淋雨,

開頭我不停咁避, 但到後面發現無論點避都無用ge時候,

就索性唔避, 直接好似平時咁行就算,

仲要剝埋件冷衫, <---痴線,

本身都諗著搭車番屋企, 行緊去搭巴士期間,

諗諗下都係行, so我o係條街到淋左至起碼廿零三十分鐘到ge雨,

勁凍lo!~

 

 

發表時間:2010-12-15 08:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]