| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| "累" and "暈" | 分類: 好>累< | |
終於考完試la!~~~
一d都無鬆到ge感覺, 今日考物理
一朝早七點八先起身, 臨急臨忙搞搞搞~
搞到最尾都係遲到~
就知道無好野發生,
因為份卷真係變態個lo!~
選擇, 第一次得幾題係肯定ge, 其餘ge都係直覺(我直覺通常都好似唔係好準, 所以應該都錯~)
跟住填充同實驗, 都ok~!
計數題又死左~
畫圖~!@~@..............
考完試諗著聽d人up埋d廢話就可以走,
點知, 又話要去六樓電腦聽哥個多面體點做wo~
頂, 我真係好唔鋸, 無啦啦"質"左我做組長, 而家仲要去聽哥個野~!= =
之後咪去lo, 我諗著好快姐, 點知~
我十一點未到入去聽, 差唔多十二點半先番出黎~!
痴線架~!
佢其間教左我地用個Lab_整咩六面體, 八面體.....
做到做尾, 原來尼d只係要我地熟練個Lab_, 真係要做哥d佢一個都無教過我地整~
仲叫我地番去自己諗點整..........
我真係好想問佢, 咁你講咁奈, 有乜用,
直接教我地點整真係要做哥d立體, 都可以熟練,
點解
一定要浪費d時間o係一d無必要用到ge野上面尼~!
痴線架~!
兩樣加埋, 真係好暈同好"累"~
仲有佳哥話我地班好多人地埋唔合格
, 數學成績都好似唔係好理想咁,
唉~慘la~,
仲要放完假先知道成績, 成個假, 濟諗著d成績都死la~
仲點輕鬆啊~!
| | 發表時間:2011-01-27 02:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|