♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 38
累積人氣: 3009
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 27 日  星期四   清涼


"累" and "暈" 分類: 好>累<


終於考完試la!~~~

d都無鬆到ge感覺, 今日考物理

一朝早七點八先起身, 臨急臨忙搞搞搞~

搞到最尾都係遲到~

就知道無好野發生,

因為份卷真係變態個lo!~

選擇, 第一次得幾題係肯定ge, 其餘ge都係直覺(我直覺通常都好似唔係好準, 所以應該都錯~)

跟住填充同實驗, ok~!

計數題又死左~

畫圖~!@~@..............

考完試諗著聽dupd廢話就可以走,

點知, 又話要去六樓電腦聽哥個多面體點做wo~

, 我真係好唔鋸, 無啦啦""左我做組長, 而家仲要去聽哥個野~!= =

之後咪去lo, 我諗著好快姐, 點知~

我十一點未到入去聽, 差唔多十二點半先番出黎~!

痴線架~!

佢其間教左我地用個Lab_整咩六面體, 八面體.....

做到做尾, 原來尼d只係要我地熟練個Lab_, 真係要做哥d佢一個都無教過我地整~

仲叫我地番去自己諗點整..........

我真係好想問佢, 咁你講咁奈, 有乜用,

直接教我地點整真係要做哥d立體, 都可以熟練,

 

點解

一定要浪費d時間o係一d無必要用到ge野上面尼~!

痴線架~!

兩樣加埋, 真係好暈同好""~

仲有佳哥話我地班好多人地埋唔合格

, 數學成績都好似唔係好理想咁,

~la~,

仲要放完假先知道成績, 成個假, 濟諗著d成績都死la~

仲點輕鬆啊~!

 

發表時間:2011-01-27 02:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


macau9448 於 2011-01-28 12:44 AM 發表:
節哀順變~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]