♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 47
累積人氣: 3100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 28 日  星期五   清涼


悶~ 分類: 。○~悶~●•

今日真真真係好悶~

一起身, 悶左部電腦,

睇完f b~跟住再睇埋其他平時會睇開ge網之後,

我就呆左, 完全諗唔到仲有咩做~!

之後我又繼續呆~!

呆呆呆, 呆到三點幾之後~!

決定唔呆, 再訓過~!

訓到五點九,

起身,

六點半出街跑~

到而家都仲未搵到有咩好做~!

而家放假真係好悶啊~!

我寧願番學, 上下堂~!

但唔想有功課!~ 唔想測驗~!

唔想咁早起身番~!

咁樣計落, 都係放假好~!

發表時間:2011-01-28 11:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


kikimacau123 於 2011-01-28 11:57 PM 發表:
你有跑步LA?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]